2016年8月31日 星期三

熊抱外籍型男 欣宜IG公開戀情?

歌手鄭欣宜出道至今,肥胖身材一直為人詬病,不過佢一於少理,年前發表唔會再減肥的言論,決定要活出真我!雖然欣宜並唔係擁有咩女神級外表,不過異性緣一向好好,身邊男友轉過不停,今日佢就在IG上載一張與外籍型男攬到實一實的合照,唔通係公開新戀情? 延伸閱讀︰

欣宜出道以來,肥胖身材一直成為外界焦點,不過佢前年發表唔再減肥的言論,決意不為別人而活,要找回自己的光芒。言論一出即引來極大回響,唔少人都支持佢活出真我,仲封佢為另類的女神!

欣宜除了生活多采多姿,做生意都有一手!佢間曲奇店的出品以邪惡為賣點,棉花糖、朱古力、煙肉做的軟曲奇都大受歡迎。近日就再下一城,推出中秋月餅軟曲奇,有奶黃蛋黃和蓮蓉蛋黃兩款口味,一樣係人人大讚,厲害!

欣宜向來都幾有異性緣,當年與英語老師Mark Ryan分手後,又同過型男Silas Lee拍拖,但最後都係分手收場。不過今日欣宜就在IG疑似公開戀情!相中見到佢同一個外籍男人攬到實,欣宜仲嘟住嘴一副冧樣,佢留言︰「Miss u always, love you sometimes.」 但佢好快就否認對方係男友,話只係Best friend而已!

全文完

沒有留言:

張貼留言