2017年4月13日 星期四

【又流出】whatsapp瘋傳99%似何雁詩被強姦欺凌色情片 有读者向《东网》报料称网上流传一段色情短片,当中女主角疑似歌手何雁诗(Stephanie)。《东网》记者致电Stephanie查询,她称不知情,但否认系片中人,更笑言从来不拍“动作片”:“唔知,但一定唔会系我,我都唔拍动作片嘅!我入行咁耐,大家知我个人系点。(心情受影响?)冇,我性格乐天,系开心果。” 網上瘋傳何雁詩咸片片 網友一認就認到係佢 何雁詩 av的圖片搜尋結果 GreatDaily 網上流傳一段咸片短片,當中女主角疑似歌手何雁詩(Stephanie)。記者致電Stephanie查詢,她稱不知情,但否認係片中人,更笑言從來不拍「動作片」:「唔知,但一定唔會係我,我都唔拍愛情動作片嘅!我入行咁耐,大家知我個人係點。(心情受影響?)冇,我性格樂天,係開心果。」 GreatDaily 非會員才能看廣告~ 她大方表示不介意被惡搞:「我入行頭一、兩年有話我似日本愛情動作片,當時都有朋友Send番報道畀我睇,但係得啖笑,幾有趣!如果話我戲差同唱歌差,特別係唱歌差我先會唔開心。但如果話個樣似,呢個世代咁多人,樣係似都冇辦法。」 何雁詩 av的圖片搜尋結果 GreatDaily 何雁詩(英語:Stephanie Ho Ngan Si,1992年11月2日-),是香港女歌手、演員及高爾夫球運動員,曾就讀於協恩中學和英基學校協會屬下的沙田學院(Sha Tin College),現為香港理工大學酒店及旅遊業管理學系學生。她是無綫電視(TVB)經理人合約女藝員。

沒有留言:

張貼留言