2016年10月18日 星期二

【同Stephy分手半年】驚爆「超力戀」 小方超蓮拍拖3個月?

何家三房千金同明星特別有緣,好似超雲早年同陳山聰拍拖嗰陣,以為佢做硬何家女婿,點知忽然撻Q,至於細妹超蓮就先同吳克群甩拖,跟手又同「富三代」霍啟山撐枱腳,點知最終揀咗方力申!!!
方力申同拍拖十年嘅Stephy(鄧麗欣)分手,當時小方同Stephy都喊晒,不過件事過咗半年,小方即重新出發,早前先傳出小方透過李蘊囡囡搞百日宴識到超蓮,席上小方大獻殷勤,坐超蓮身邊,二人有傾有講,有傳超蓮去洗手間,小方都企喺門口等,今日有周刊指,36歲小方同超蓮拍拖3個月,小方做咗「點滴是生命」嘅活動大使多年,上周就同超蓮一齊去尼泊爾做義工,據知以往嗰三年,小方都會搵埋Stephy一齊,點知今年就換咗同行嘅超蓮,去探訪喜馬拉雅山腳嘅貧民區過咗5日4夜。周刊又指,二人喺上周六跟大隊返嚟,小方成程企喺超蓮身邊,細心為超蓮開支水,仲一支兩份飲,小方仲出手掃超蓮背、又輕摸頸,又離隊5分鐘,行埋一邊睇相調情,有指係因為G.E.M.同李蘊撥行大葵扇先令小方同超蓮撻著!?據知情者向報道爆,有次小方同超蓮一齊上銅鑼灣私竇飲嘢,幾杯落肚,即坐得好埋,當時友人仲以為小方仍為Stephy傷心,怎料小方已搵到下一個目標。有關小方嘅報道,小方透過公司回覆:「今次他們二人都是以大使身份為點滴是生命到尼泊爾探訪,佢哋只係朋友關係,其餘就無回應了~~」

沒有留言:

張貼留言