2017年3月4日 星期六

杜如風昨日到商台接受項明生的訪問,介紹自己最喜歡和最憎日本甚麼,杜如風指最憎日本的癡漢和日本人的固執, 她說:「我都試過被癡漢摸屁股,又試過穿校服短裙在車上睡 ,對面的癡漢即影我的內褲,我想去打他,但係都俾人拉埋一邊,佢仲禁咗我埋牆壁,差啲比佢搞埋,又無人幫。」 說到此時,杜如風想起不幸的回憶不禁落淚。 她繼續說:「日本有啲女仔為咗表現自己有魅力嘅一面,都會同人講自己曾經被人騷擾,但係我想講自己親身有呢啲經歷真係會好驚好驚!」 杜如風 哭的圖片搜尋結果 她又說在日本的店鋪拍攝,事前一定要和對方開會,非常嚴謹,但對非常彈性的香港人來說就很辛苦, 又透露將會再為無綫拍旅遊節目,但拍攝地點未有頭緒,加上要等腳患康復,最快5月才可計畫。文、圖:黃佩麗 ■杜如風有意再為無 拍節目,但地點未定。

沒有留言:

張貼留言