2017年3月5日 星期日

一位姓Zhang網民,日前因為腰痛睇醫生,睇完後卻認為收費好貴鬧爆診所...... 我昨日扭親條腰,今日走去寶琳站盈健醫務中心睇,個醫生話有可能拉親肌肉,又可能有腎石, 我俾d藥你食,如果食完,幾日後又痛返,就有可能係腎石,要再o黎睇。 我就話佢知左郁就痛,右郁就唔痛,佢話咁就係肌肉問題。 睇醫生的圖片搜尋結果我頂!你懷疑係腎石,咁你唔識問人小便有無痛o架? 點解你唔即時求證係邊到問題,檢查清楚,問多幾句,要等下次確診? 如果真係腎石,三日後個腎仲唔係籃球咁大?死得啦!你係乜Q醫生o黎o架?你福建大學農務系畢業o架? 睇醫生的圖片搜尋結果咁都算,儸藥時,佢收我$620。哇!你係專科醫生呀?收咁很貴! 姑娘話今年開始,全線基本收費係$400,止痛膠布同另外一隻藥不在基本收費內,要加$220。 400蚊都已經唔平,馬宜聰收$300,羅冠球收$280,仲可以唔包呢樣唔包果樣? 呢間係醫務中心定係屠房呀,咁樣劏人都得?離很曬大譜! 睇醫生的圖片搜尋結果 其實我睇醫生,我咁耐都係睇同一個, 住了將軍澳,我還是返西環睇。 醫生都會同病人有夾唔夾的。 唔係是但行入一間,睇完就話貴, 又話唔好囉。 睇醫生的圖片搜尋結果 咁腰痛又真係可能因為腎石嫁,腎石又未必小便痛,3日又未必籃球咁大,同埋冇咁易死……祝 早日康復,身體健康 腎石唔會喺小便有無痛呢件事上面睇得出囉, 人地醫生都係驚你有, 俾advice你啫, 好明顯唔關個醫生事喎, 仲有, 嫌貴就睇政府啦, 私家就梗係貴架啦! 唔該唔好衝出嚟柒啦!

沒有留言:

張貼留言