2017年3月8日 星期三

忍撚左你好耐 !!講真 俾你咁樣企係我鋪頭門口企左一年幾 我都無咩點出聲 諗住大家好來好去 一年裏面俾你強搶幾多客我都唔數啦 當自己黑仔有d咁既行家 咪自己諗下計仔點樣去開拓客源 減少支出 自己死掂條數佢 但係今日有個客想行入泥 你都唔撚會係伸隻手出泥阻住佢入泥下話 會唔會離譜左少少 過份左少少 你不如落樓梯口拉客丫笨?! 相關圖片 我都要交租架 我交既租唔會少得過你 呢一行有呢一行嘅規矩 公家用地就唔可以拉客係人都知 我自問你有需要幫助既時候我都幫過你 但我從來唔求你幫忙 原來呢個世上真係有人麵皮厚到幾丈厚 你對人好 人地真係唔會對返你好 諗住大家傾掂點樣一齊搵食就算 講好哂d潛規則 你又完全當我耳邊風 同管理處反映 又蝦我細個 唔理我唔處理件事 鳳樓的圖片搜尋結果 同上頭果邊反映 又話我多一事不如少一事 咁又唔見你減我租?! 我真係好撚無助好撚嬲 每個月都要交房租 仲要咁樣俾人搞法 我真係就死 !!

沒有留言:

張貼留言