2017年3月5日 星期日

其實我只是生存在這個小區的一個小生命,我從來都沒有騷擾人,我只是需要一個地方休息。 我知道這幾年你都睇我唔信眼,成日嚇我,用菸頭彈我,用石頭定我,好心人比野我食,你會定好曬。 但我從來都沒有廢過一聲仍然對你笑。 但直到上星期,你終於出手打俾漁農處叫人來捉我,仲立即拆咗好心人為我建立嘅竇,嗰日又凍又驚,我驚到全身不停震唔敢返嚟, 嗰日又凍又驚,我驚到全身不停震唔敢返嚟,好彩嗰日漁記捉我唔到,但到了第二日你又再次打俾漁農處要求加大人手捉我, 到底我做錯左咩事你要咁對我? 連路過的乘客都求你高抬貴手放過我,但你卻因爛賭蒙蔽雙眼,一心要我死。 請不要再誤導別人話因為有街坊投訴所以先call漁記,我知道所有街坊都很喜歡我的 給好心的司機們,街坊們,路過的乘客們 好多謝你們在這四年間一直都對我好好,等我唔使捱餓,天氣凍有比毛巾我保暖, 雖然我都好想一直留喺度做狗站長,但他一個決定我便要面對死亡, 希望來生我可以做隻寵物狗不再做流浪街狗 黑妹

沒有留言:

張貼留言