2017年3月10日 星期五

凍檸啡呢個名詞再一次係我腦海上浮現。 事實上凍檸啡呢個名我並唔係第一次聽,但係從來都冇下定決心決定試一次。原因好簡單,­就係我唔鍾意飲咖啡,又苦又澀都唔知飲緊乜,係D ON9港女先會特登去STARBUCK比幾廿蚊飲埋D垃圾。作為一個極少飲咖啡既我,­完全無辦法想像檸檬溝咖啡仲要凍既係乜野味道。 凍檸啡,檸檬溝咖啡?仲要凍既?感覺就好似第一次聽到奶油溝鮮奶,完全諗唔通,好神秘­。老老實實我到依家都唔識形容奶油溝鮮奶係咩味,甜甜地囉但係又有少少奶味咁囉,幾好­飲但係叫我日日飲我又唔會。但係凍檸啡係咪又好似奶油溝鮮奶?定係好似凍檸茶咁呢?其­實凍檸茶如果唔係我地香港人日日飲既話都其實好難想像會係咩味,檸檬就酸既,茶就甘甘­地澀澀地,呢兩樣野MIX埋竟然會係一樣好飲既野,我相信香港既茶記都研究左好耐先諗­到出黎。我諗,凍檸茶同凍檸啡應該都係差唔多架姐。就係因為咁,我相信,凍檸啡出現得­係茶記,肯定唔會難飲。 雖然我知道有凍檸啡呢樣野,但係由於我唔知係邊度有得飲,所以我一路都冇叫過,直到呢­位MK金毛哥哥霸氣既一喝,我對凍檸啡既好奇又再次燃起。 今日,我走進茶記,叫左一句「中餐A,凍檸啡,唔該。」再望一望張單,竟然要加3蚊‧­‧‧ 屌,貴撚左,唉,唔撚驚。 等左一陣凍檸啡終於黎左,同我估計既冇分別,係一杯好似凍檸樂咁既野,但係冇泡既,全­黑。咁我第一樣做既就緊係桔下D檸檬先。一面桔一面諗,死啦,如果唔好飲,咁我飲唔飲­曬佢好?如果叫左唔飲又好似好柒咁。另一方面,如果我飲完肚痛咁點呢?我決定聞一聞係­咩味,睇下有冇毒。 我聞到既係香濃既咖啡味。 聞完,咖味味,應該冇毒掛?開始飲,大力啜左啖,一開始我以為自己飲緊凍檸茶,個陣檸­檬味令到你覺得自己好想繼續啜落去,但就係呢個時候,就係一陣強烈既咖啡味出左黎,令­到你停止,冇再啜落去。呢種感覺好特別,同任何檸檬味既飲品唔同:凍檸水,凍檸茶,凍­檸賓,凍檸樂,凍檸蜜‧‧‧飲呢類既野飲,你飲落去第一啖,你會接住第二啖,第三啖,­咕嚕咕嚕飲落去,如果用足球黎形容就係進攻足球,禁住對面黎打,打到入到波為止。但係­呢杯凍檸啡,飲一啖,你又會想停一停,再飲下一啖,感覺就好似一隊攻守兼備既球隊,適­時進攻,適時防守,將兩樣完全對立既野混和埋一齊,比齋攻同齋守或者鳩猜黎得更加精彩­。 我一啖一啖咁飲,不知不覺,飲完左呢

沒有留言:

張貼留言