2017年1月1日 星期日

柒爆全場 偽毒坤攞男歌手 觀眾噓爆「憑乜柒?收皮啦」

上年彈起紅到爆嘅偽毒坤 人紅是非多,被爆出偽毒連環溝女後犯罪憎,係2016年可以話係人氣跌到落谷底! 頭先至喺訪問中話自己感覺好似「啲衫褲散開曬,覺得自己好似裸體咁,需要時間重組自己。呢個獎都係肯定自己一下。」 嘅坤哥吳業坤,喺全年得一首《百姓》派台,竟然可以一舉摘下「我最喜愛的男歌手」……係冧莊! 當時坤哥呆咗,佢摸摸下巴,然後完全不懂反應。大家拍曬手,但同時亦傳來喝倒彩,坤哥呆若木雞咁企起身,擰轉身、深深鞠躬。 上台前,坤哥再行出去,又一次深深鞠躬。 上年拎呢個獎時,佢話好後悔自己著咗條褲……今年,老老竇竇,坤哥真係冇諗過拎獎,拾級上台時,坤哥係慢慢行上去,好似仲係遊緊魂咁………定係震驚到冇力? 坤哥深深透大氣,然後望一望個獎,聲震震問森美:「你有冇嘢幫我講你有冇嘢幫我講…」係咁追住森美問。 然後又遊魂幾秒,先至話:「其實我想衷心講一句多謝……唉死啦…er……只係想講在座嘅每一位歌手朋友,都係好出色,今年我真係可以話係……過山車又好,不斷喺超速嘅紅van又好,或者……一程啦,今日係第二程。」 然後想逐一致謝,但講唔夠幾句又「死啦」,dead air,腦海一片空白。 當坤哥諗到要咩時,現場突然響起音樂,硬生生cut咗。然後飄來坤哥一句:「走啦。」 頒獎禮愈來愈垃圾。 邊柒個嚟架? 未見過佢噃! 扮豬食老虎的賤男 佢應該拎。。。。。。。。。 我最想屌爆佢男歌手 我最討厭男歌手 亞太區最on9男歌手 最撚難聽男歌手 人見人盅男歌手 話時話。。。乜佢係歌手咩?都唔知佢唱乜九野,唱到喊驚咁!去殯儀館做招魂就差唔多! 收皮啦完全吾夠級數連一兩首代表作都冇就以為自己好努力好奮鬥 收皮啦屌你老母偽毒溝女狗 吳葉撚,我屌你老母~ 快撚d摺埋收皮啦唔該! 你影撚衰成個樂壇~ 佢唔知醜上台拎果嚇好野~ 麵皮厚到唔知用乜可以形容....... 垃圾之中嘅垃圾~ 青黃不極點都係軒仔先 幾時到佢 欣宜同佢都唔知憑乜柒! 造個歌曲獎咪算囉 造呢d大獎玩大左喇 整衰自己個頒獎典禮 害死佢兩個!

沒有留言:

張貼留言