2017年1月3日 星期二

究竟有無男人真係真心想結婚?

話好想結婚嘅男人一定係鬼上身 女人同男人有一個永遠嘅距離係女人去到三十歲附近就會想結婚,而男人去到三十歲先係人生真正開始⋯⋯女人成日會用三十歲去分界,大概因為女人喺三十五歲之後生仔已經係高齡產婦,所以三十歲結婚就係幾合適嘅時間。而另一方面,九成女人喺細個嘅時候都會對自己嘅婚禮有幻想有期待,女人真係會有種「我想同愛人組織家庭」嘅心願。婚姻對於大部分女人來說,都係有種吸引嘅魔力。而呢種心態係男人永遠都唔明白,因為婚姻對大部分男人來說,都只係一張紙一種形式。 我真係從未聽過一個男人口中會講出「我好想結婚!好憧憬自己個婚禮呀⋯⋯」呢啲充滿少女心嘅說話。於是我真係好好奇,究竟男人係咪都唔會好似女人咁好想結婚? 我問過身邊好多快將步入三十嘅男人,而大家都係同我講婚姻嘅不必要,「都係一張紙啫」、「都係為生仔啫」、「都係滿足另一半咋」,而有啲更話我知佢害怕結婚,唔係因為佢想做playboy,而係單純地覺得婚姻嘅責任太大啦⋯⋯我問身邊正計劃結婚嘅一個男性朋友,你點解會想結婚?佢話:「女朋友差唔多三十歲,都要負責任嘅」,然後我問咁你自己想唔想,佢話「唔會係叫好想結婚,只係唔抗拒而又覺得要負責任。」 究竟係男人三十歲未會想結婚吖,定係男人根本唔會渴望婚姻?女人眼中最憧憬嘅夢幻浪漫婚禮,喺男人眼中最多都只係一樣唔抗拒嘅責任?嗯⋯⋯真相對女人來說,可能都係唔知好過知。

沒有留言:

張貼留言