2017年1月1日 星期日

高登仔:欣宜 除左「媽咪」同「肥」之外 根本咩都無

高登仔:欣宜 除左「媽咪」同「肥」之外 根本咩都無《叱咤樂壇流行榜頒獎典禮2016》中,鄭欣宜嘅《女神》同方皓玟嘅《你是你本身的傳奇》互撼, 身為一個高登仔我係屋企睇電視「唔洗估都知一定係欣宜跑出,方皓玟只係陪跑,然後鄭欣宜會上台大講肥姐同埋佢自己好肥」 一個星二代,靠老母光環同一班世叔伯拱照之下成為「女神」 以前就做減肥代言人搵水 減唔掂就打到昨日的我,政治正確叫人love their body, proud to be curvy 乜L野天生肥,肯戒口肯運動肥極有個譜啦下話,佢呢d根本就係搏歧視, 然後仲要話自己肥得有自信合理化自已懶唔減肥 唔通食100g會生200g肉? 每逢佳節就一定喺各大社交網絡公開思親 有人虛偽得過佢,我真係想見識嚇 其實渣住肥蛆d 錢打份頹工都夠過人世la,做咩拋頭露面 老老豆豆,唔係因為佢身形而反感,係因為佢啲行為好似好做作好假 見到欣宜,諗起5個字: 好假的肥仔 拋頭露面? 人哋想發明星夢 十幾廿年前細細個時,已經成日上鏡上電視 擺明係發明星夢發到癲個類人 今晚頒獎禮焦點落喺欣宜身上,欣宜憑住《女神》拎專業推介叱吒十大第三位。 一上到台,欣宜拎出肥姐經常戴嘅眼鏡款式,並把它戴上。一邊憶起她與母親嘅點滴,欣宜更一度哭成淚人,令現場唔少觀眾眼濕濕。 欣宜話肥姐已經離開咗9年,欣宜話︰「我同佢講『我會爭氣,我會乖』。 失去咗佢後,我問自己點做到佢咁樣,我講咗出嚟,我唔似得佢,我唔識講嘢,唔識對人。I am so akward,我唔識點樣表達,我要努力做好我嘅工作。 」 佢又提到有人叫佢唔好再唱歌,因此轉去拍劇,點知收到三百幾宗投訴,欣宜話感謝Herman(何哲圖)仍然夠膽簽佢。欣宜亦都在台上多謝一直支持佢以及討厭佢嘅人。 欣宜憑《女神》奪專業推介第三位,欣宜上到台,拿出一副象徵肥姐標誌的眼鏡,戴上之後全場拍掌, 欣宜說:「9年前我失去一位跟同我相依為命的人,她是我生命中最重要的一個人。她過身後,我講過會爭氣、我會乖!」 9年來經歷過起跌,慶幸終獲欣賞,所以多謝了很多幫助過她在音樂路上的人之後,最終就是多謝媽咪肥姐,並帶淚唱出《女神》。 歌手鄭欣宜為「我最喜愛的歌曲」《女神》第二輪拉票時,請來填詞人黃偉文(Wyman)上台助陣,Wyman承認寫歌給欣宜是報恩, 他憶述廿年前做電台DJ時,有次到電視台錄影遇到沈殿霞主動上前送暖,他說: 「有個肥騰騰嘅人行埋嚟問我件衫好靚喺邊度買,佢就係沈殿霞,人對人好唔係老馮,呢個人情一定要還畀佢,好彩十年後畀我遇到佢個女,呢個係大報恩,不過有啲恩都要受益人有本事食得起。」搞到身旁的欣宜淚流滿面。 【專業推介叱吒十大得獎名單】 叱咤樂壇至尊歌曲大獎:陳奕迅《四季》 專業推介叱吒十大第二位:張敬軒《羅賓》 專業推介叱吒十大第三位:鄭欣宜《女神》 專業推介叱吒十大第四位:C AllStar 聲音騷了 專業推介叱吒十大第五位:吳業坤《百姓》 專業叱吒十大推介第六位:許志安 《非安全地帶》 專業叱吒十大推介第七位:方皓玟+RubberBand《終於好天氣》 專業叱吒十大推介第八位:容祖兒《無人知道雙子座》 專業叱吒十大推介第九位:小塵埃《卜卜卜》 專業叱吒十大推介第十位:林奕匡《愛情小品》

沒有留言:

張貼留言