2017年1月20日 星期五

【慎入】真人真事,真系唔好八掛睇人跳樓!!!

件事就系咁既!發生系屯門某一個屋村

3年前有一日我送完我女朋友返屋企

之後我就返自己屋企啦

返屋企途中見到屋企樓下好多人企繫到



我就八掛行埋去睇咩事啦

一望上去就見到有個女人坐左系20樓到

其中我聽到好多人系咁叫佢跳

心諗d人系咪有病.

過左5分鐘佢真系跳左落黎

佢跳左落去之後冇合埋眼,仲望左我一眼



個下我個心離一離..

之後我就即刻返屋企沖涼訓教

怪事就黎啦!!!!我發夢系番個個跳樓場鏡到重複左5次

第日起身照常返工冇野

到第2晚訓教又黎



又系同一個夢到..今次都系重複左5次

第日我起身個人好唔舒服..到夜晚發燒了



足足病左2個禮拜!!! 我唔敢肯定我病系唔系因為呢件事啦

純粹分享下..

沒有留言:

張貼留言