2016年9月12日 星期一

馮盈盈承認曾爆粗:當時年少無知!

《2016香港小姐》由6號馮盈盈(Crystal)以大熱姿態奪冠,甫出爐即被起底!原來外表斯斯文文嘅馮盈盈,發起嬲嚟都幾得人驚!馮盈盈被揭喺 2014年佔領示威期間,在社交網Facebook連環爆粗,當年佢share咗個post,有關一名女子與男子疑似有身體踫撞,而身為女性嘅 Crystal就非常睇唔過眼,打咗篇長文爆粗大鬧事件中男子,佢留言話:「以後我出街畀人非禮,有晒證人有晒片捉埋個疑犯都唔X使旨意告得佢入啦!」文 字間充滿粗口,睇得出佢真係好嬲!

「世界無人係完美」

被翻舊帳的馮盈盈,今日與其他得獎者出席記者會,對於爆粗一事,她 直認其事,表示當時是年少無知,如今「經一事長一智」,她說:「係受當時嘅氣氛所影響,但我平日唔講粗口嘅,不嬲都冇講。(影響港姐形象?)港姐形象係多 方面造成嘅,絕對唔係單方面嘅事,況且呢個世界無人係完美,我日後會多啲注意言行嘞,尋晚戴上后冠一剎那,已經覺得好重。」

沒有留言:

張貼留言