2016年9月16日 星期五

鄭秀文下體貼住男Dancer 安仔睇到O嘴

鄭秀文(Sammi)今晚喺紅館舉行演唱會,雖然已為人妻,一向作風大膽嘅Sammi無視老公許志安及父母到場支持,在演唱會中大玩不文,其中一part 演出,Sammi同男Dancer大跳辣身舞,摸胸錫胸動作樣樣齊,除此之外,Sammi更騎上男Dancer膊頭之餘,仲將下體對正男Dancer塊 面,意識超大膽,Sammi今次「上下失守」,網友大叫激到頂唔順,許志安睇到O晒嘴,就連Sammi父母都睇到呆晒。

天后鄭秀文(Sammi)出席「2016保誠健康保障發布會」,該公司推出以營養基因為本的健康計劃,期間Sammi分享之前做營養基因測試的結果,席間又播出她為活動拍攝的廣告,當中Sammi更以不同造型現身。

唔係易肥體質

Sammi 分享測試結果謂:「幾特別,估唔到𦧲啖口水就做到,不過最大驚喜係結果話我唔係易肥體質,我之前成日以為自己好易肥,大部分人對脂肪、澱粉質敏感,好少 人兩樣嘢都唔敏感。同埋原來我係味蕾敏感,都應該去做食家,同話我冇乜癡肥基因,所以飲食同運動正常就可以keep到,都有話我缺乏邊種維他命,所以都要 食番補充劑。(鼓勵老公許志安做呢個測試?)都鼓勵佢,想知佢缺乏咩同咩多得滯,同埋𦧲啖口水就得,五分鐘搞掂。」

齋保條腿同聲線

講 到買保險,問Sammi及安仔的保險受益人可是對方?她即笑言:「嘩,呢啲咁秘密唔講得,好多人覺得上岸或富裕嘅人唔使買,咁我唔係好富裕,但保險每人都 需要,永遠唔知聽日發生咩事,病危就有保障。」問她可有為即將舉行的演唱會買保險?她則笑言不知公司有否幫她買,在旁的公司同事即補充指唱片公司有為其演 唱會買重保險。問到演唱會買保險可會買重哪個部位?Sammi即笑言:「應該唔會胸部,因為冇乜肉,應該會係條腿同埋聲線,因為要唱歌跳舞。」

沒有留言:

張貼留言