2016年9月18日 星期日

張致恒認偷嗒台妹:我喺行為上出咗軌

藝人張致恒(Steven)早前同女友莊端兒(Xenia)拍住拖帶羅霖囝囝跳彈床,但日前他又被《東網》獨家影到同台灣圈外富貴女子Doris密會疑似 偷食斷正,有劈腿嫌疑的他接受電話訪問時,竟自爆莊端兒已是前度女友:「其實我同莊端兒已分手一段時間,唔公開講係因為我未同女方溝通,況且我覺得感情係 兩個人嘅嘢,毋須公開同外界交代。」

至於跟現任「女友」Doris的關係,他直認曾追求過對方,雙方有過「曖昧」關係,但又不算是「拍 拖」,只是到訪過對方香閨兩次,問到如何認識?他說:「喺Facebook識咗好耐,但一直冇講過嘢,但佢住喺將軍澳,我又返無綫,咪上佢屋企探佢囉。 (上咗去幾多次?)兩次。」

言談間,Steven表現得深感後悔,不停認錯,更坦白從寬自揭難抵誘惑,不停重複犯所謂「全世界男人都會犯的錯」:

記者:同Doris發展到咩階段,有冇錫過?
Steven:有。
記者:上埋床?
Steven:總之我冇喺佢屋企過夜,我唔想講到咁白,你明唔明呀?成件事我唔知點呀,其實我好內疚。
記者:冇上床唔算出軌?
Steven:每個人都有一個定位,唔一定擺落口食落肚就叫食咗,其實你「lam」過都當食咗,男人攬過女人都代表行為上出軌,唔係食咗先叫出咗軌。
記者:係咪衰花心?
Steven:我咁多年都係咁,我都唔知點解,我真係唔適合拍拖,可能真係,唉……傷害人,傷害自己。
記者:下次唔好再咁做?
Steven:(悲哀聲)我唔想㗎,你明唔明?我真係好想結婚,我就係一個咁樣嘅人,好難去改,你明唔明呀?我都好心痛自己點解成日都係咁樣?

「我控制到控制咗啦」

記者:因為係男人,因為鹹濕?
Steven:(哀嚎)唔係我想㗎,我控制唔到,我控制到控制咗啦,男人……女人都可以鹹濕㗎,都有呢方面嘅女仔㗎嘛。
記者:你可以拒絕人哋嘛?
Steven:我……我拒絕唔到囉,OK?我……我自制能力好差囉。
記者:同Doris再發展落去?
Steven:未必會啦,唔再發展落去有其他原因嘅。

Steven 強調肉體上沒有背叛過前女友,不過認衰說:「我唔係一個100%嘅好男人,亦唔係稱職嘅男友,我好多嘢都做得好差,我喺思想、行為上出咗軌。」又自認沒形 象可言,緋聞對他最大影響不是毁事業,而是:「會影響我整個人,我由細到大都係咁,自己(惡)果,自己食番囉。」

莊端兒就男友張致恒偷食一事接受《東網》訪問,一度哽咽直認有其事兼已經分手:「幾個月前係佢同我提出分手,因為做咗啲對我唔住嘅事。」對於男友是否偷食有前科,莊端兒就「好女友」上身唔肯正面回答。

沒有留言:

張貼留言