2016年9月30日 星期五

《巾幗梟雄》重口味 胡杏兒 連環被姦

由黎耀祥、 胡杏兒 及蕭正楠等主演的《巾幗梟雄之諜血長天》其實早於三年前拍完,不過盛傳劇中有大量強姦、虐打甚至雞姦的重口味場面,所以拍畢後一直被雪藏。如果劇集終於解禁出街,將於明天(10月1日) 在myTV SUPER首播,宣傳更強調係「30集一刀不剪」,保證原汁原味!而在TVB不足一分鐘的宣傳片可見,女主角杏兒連環被不同男人強姦,未知觀眾頂得順冇? 延伸閱讀︰

郭少芸 為《律政強人》生色 入行24年辛酸歷程

《律政強人》 李佳芯 教你3招極速瘦身


首先見到杏兒邊落淚邊說︰「我已經對你唔住,我配你唔起」,鏡頭一轉就見到佢赤裸上身被一男子從後壓倒在地,狀甚悽慘,呢個只係第一幕……

之後多咗鬍鬚扮日本軍人的林盛斌(Bob)赤裸着上身壓住杏兒,神情非常猥瑣,仲用手捉實杏兒塊面。其後從影子中見到阿Bob龐大的身軀緩緩落下,個咀準備錫落杏兒度,認真可憐……

仲未完!另一幕見到杏兒雙手吊高被綁,任由一名日本軍人魚肉。見到對方將手槍放入杏兒的心口,之後成個頭更在杏兒胸前上下遊走,相信之後都係凶多吉少……

杏兒之前都係被配角強姦,不過原來連蕭正楠都有份!

另一幕則見到蕭正楠欲強吻杏兒,點知明副其實被對方「反咬一口」,咬至下唇鮮血狂流!

不單強姦杏兒,蕭正楠在劇中與陳自瑤演一對夫婦,但兩人的BB死後令其失去常性,結果連太太都強姦!難怪蕭正楠受訪時話自己個角色充滿獸性,唔係食就係強姦!

沒有留言:

張貼留言