2016年9月20日 星期二

有片有真相 小方特別「關注」沙律

由藝人方力申(小方)和導演火火擔任評判的《美選D.n.A》早前帶隊到日本拍外景,期間大會於當地進行Facebook直播,片中見小方特別「關注」5 號張沛樂(沙律),沙律與4號鄭家雯、11號羅伊婷(Daisy)、12號李靜蓮(Alina)等齊人食飯糰時,小方經常企在沙律後面發言,又稱要沙律幫 佢拆飯糰嘅包裝紙。直播留言中,更有網友提醒沙律要「小心」!可見二人緋聞有迹可尋。

不過,今日宣傳活動上,小方否認戀情,並指沙律有男友「電影新人」林耀聲,故不是佢杯茶。

由ViuTV舉辦的首個選美真人騷《美選D.n.A》將於下周日(25日)首播,昨日方力申與一班佳麗在金鐘出席見面會,有四個女仔缺席,其他出席佳麗包 括已退選的1號歐家裕,齊齊穿上運動型bra top分組做瑜伽,8號許珮榆(Diva)坦承在胸部打陰影造出澎湃效果,連「巨胸翠如」鄧月平都被比下去。

私下攞電話

早前小方和火火率領4號鄭家雯、5號張沛樂(沙律)、11號羅伊婷(Daisy)、12號李靜蓮(Alina)和18號鄧月平去日本拍外景,小方在台上自 爆有發火鬧佳麗,司儀問他最欣賞誰?他賣關子說:「我梗係唔講,唔想益咗佢哋。」但據悉小方全程勁冧沙律,除了私下問對方攞電話,早前在東京街頭玩 facebook直播時,明顯見小方經常眼甘甘望實女方,好似自稱不懂整飯糰,要沙律即場幫他包好,𠱁得女方哈哈笑,有網民即時提醒:「方力申想食沙 律!」

拍節目黐實

昨日小方被問沙律是否他喜歡的類型?他說:「人哋有男友(林耀聲)喇,都公開咗,我之前都講咗擇偶條件係單身……原本做節目諗住開心,咁多女仔,點知好失 望,個個都有拖拍,有啲仲生埋仔。」他否認葉念琛有找他客串《失戀日》,沒機會與鄧麗欣續前緣。沙律則說:「佢(小方)成日黐實我?咁啱企隔籬箒,網民實 會好多嘢講,冇乜特別感受,唔擔心男友呷醋。」Daisy亦即場踢爆Alina和火火互相稱呼對方做BB,Alina緊張解釋:「吓,冤枉呀,我哋七個成 日都黐埋一齊㗎啦。」
此外,有「整容謝安琪」之稱的6號趙詠瑤自爆早前出席泳衣發佈會後,價值7,000港元的自拍神器不翼而飛,懷疑在化妝間被人偷走,她說:「嗰日除咗工作人員、女仔、酒店某幾個職員喺度,明明放入袋都唔見,好彩老公一個禮拜之後買番個新畀我。」
採訪:黃曉妍、皓騫
攝影:陳順禎

沒有留言:

張貼留言