2016年11月10日 星期四

撐老婆 超儀 剝 阿徐 皮


雖然 Eason出面撐,但阿徐心情仍未好番!
因為放相上私人 IG而令陳子聰消瘦病容曝光的徐濠縈,雖然已向何超儀道歉,並獲對方表示原諒;但事隔兩個月,超儀卻公開寸爆阿徐有分享症,又自稱討厭分享,聲言同阿徐冇聯絡。
舊事重提,超儀此舉即時辣着愛妻號 Eason,更同友人鬧爆對方「講一套做一套」,專登搞大龍鳳落阿徐面,表明以後冇朋友做!
舊事重提
老公陳子聰病容曝光,何超儀至今仍耿耿於懷,早前更公開寸爆徐濠縈有分享症,聲言討厭同人分享的她又直指與阿徐已經再冇任何聯絡,毫不留情地數落昔日好姊妹,令曾表示同超儀尚有聯繫的阿徐,更加冇晒面。
為此,徐濠縈心情極度不佳,老婆愁爆,身為老公的陳奕迅,亦對超儀所作所為有微言。



阿徐在私人 IG放陳子聰激瘦病照,觸發姊妹反目。


8月初陳子聰因病入院, Eason匆匆趕到醫院。 


氹極阿徐都冇反應, Eason冇癮惟有自己玩電話。
「阿徐放相上私人 IG,純粹係佢見子聰好番好多,戥對方開心,冇諗過會俾人攞咗嚟登。不過,佢都知道係自己大意疏忽,所以都即刻打電話同超儀道歉認晒錯,就連 Eason都有親自打俾超儀,當時超儀仲話知道阿徐係冇心,唔會放喺心度,叫佢兩公婆唔使擔心。
「點知件事過咗成兩個月,超儀忽然又攞出嚟講,仲寸爆阿徐有分享症,講到好似佢有心放料咁,阿徐真係好唔開心! Eason亦有同身邊幾個朋友狂呻,話超儀講一套做一套,專登搞場大龍鳳出嚟落阿徐面!咁以後唔好再做朋友囉!」知情人說。
嫌疑最大
事實上,當得知陳子聰有病, Eason兩公婆都相當擔心,後來醫生批准陳子聰放假出院,超儀想搬去酒店住,等老公靜養,當時阿徐都有份陪超儀去搵地方。
「就係因為阿徐同超儀去睇過地方,所以先會被懷疑放料,佢冇諗過,大家識咗咁多年,超儀都唔信自己,所以阿徐先咁唔開心!」徐濠縈身邊好友說。



昔日阿徐兩公婆經常同超儀三人行。


12年黃浩爆出藝人濫藥風波,阿徐與超儀聯手開記招。


超儀澳洲婚禮,徐濠縈是姊妹之一。


好姊妹
徐濠縈與何超儀相識超過廿年,當年阿徐和 Eason拍拖,也是超儀做紅娘撮合,多年來,阿徐同超儀好似孖公仔咁,互相見證人生重要階段。


Eason榮獲博士
14年,陳奕迅獲英國母校倫敦金斯頓大學頒授「 Honor Degree of Arts」榮譽博士,表揚他對音樂上的貢獻, Eason一家飛英國觀禮,何超儀夫婦及一班好友亦有拉大隊到賀。


超儀受勳
早年何超儀憑喪屍片《 Open Grace》啞女一角於歐洲黑山走紅,去年,更獲黑山政府頒發女爵士名銜,表揚她對電影熱誠。第一次獲封女爵士,陳奕迅、徐濠縈、劉浩龍等一眾好友組團現身見證。


演唱會互撐
每逢 Eason開演唱會,何超儀兩公婆必定現身撐場,去年,何超儀與樂隊 Oni Boys在九展舉行演唱會, Eason兩公婆亦有到場支持。

沒有留言:

張貼留言