2016年11月18日 星期五

「入境處」行騙詳情



上個星期3中午,江欣燕喺廚房煮到一頭煙嘅時間,江媽媽突然遞上電話。「有把聲喺電話,就話江小姐係咪呀?我哋入境處架,我哋寄過信俾你你有無收到呀?你無回嘅?因為上個月你有無喺內地幫一位內地女子申請通行證?我話梗係無啦。」

雖然口講無,但江欣燕聽到呢到已經驚驚,失晒分寸,唔只自動波報上全名、身分證號碼等資料,就連騙徒將佢嘅通話駁上駁,去咗所謂嘅「上海公安局」,佢都唔覺得有問題。最弊係七十幾歲嘅江媽媽都知道係騙案,叫佢收線,但江欣燕竟然當局者迷。

「佢唔俾我收線,原來係唔俾我收線,跟住我媽媽同我講:『你俾人呃咗喇!』跟住我仲殊佢,『我而家報案,報案,你不要吵。』」

Anyway,由「入境處顧小姐」到「公安林警官」,江欣燕同呢班騙徒由傾電話轉到whatsapp,由口講個人資料到網上核對,所有步驟都跟住「指示」,直到收線後都仲係信以為真,仲打多次電話去對方留低嘅「入境處服務熱線」,點知打唔通,終於知道自己中咗招,然後先嗱嗱聲去西環警置報案。

「咁差人無笑我,佢話差館呢啲案件多得好緊要,暫時都查唔到啲咩嘢,跟住就俾一張騙案小冊子俾我睇,咁我話唔使喇,環保呀。我今日肯詳細講係因為,我其實都有諗過我係一個豬頭,但我認為唔緊要,我想挺身而出話俾大家聽,等到其他市民小心啲。」

沒有留言:

張貼留言