2016年11月18日 星期五

老婆有左?就係男人偷食嘅時候

 出軌同偷食,唔通真係一段關係入面無辦法避免嘅事?
最近就連體育界都避唔開呢個詛咒,話說林丹同謝杏芳呢對羽毛球界嘅一對壁人已經結婚4年,

最近就被爆林丹係謝杏芳懷胎9月等生嘅時候原來早已出軌,同一個叫做趙雅淇嘅火辣模特兒兼演員發生超友誼關係。






林丹尋日就偷食時件係微博向家人道歉,亦即係承認咗呢件事,「好男人」形象一夜崩壞。

真係估唔到原來一直睇起嚟咁甜密恩愛嘅一對竟然都會生變,令人覺得可惜。
回想原因,你估會唔會係因為老婆大肚,令到林丹忍唔住要出去搵野食?
現實生活中,確實有好多男人襯老婆大肚,出去偷食,究竟點解?








被迫禁慾
超級丹喎,話哂都係職業運動員,體能同精力一定都超級旺盛,要夾硬收埋一隻猛虎,叫人點忍得到。
至於一般男人,道理也一樣。

壓力大
老婆大肚,屋企無啦啦多咗個化骨龍,作為男人緊係大壓力。諗住嚟緊要養妻活兒,緊係想賺多啲錢。
為求保住份工,即使受氣都要啞忍。

懶於照顧老婆
大肚婆陀B嘅時候少不免會大脾氣,而且又好需要人貼身照顧。
可能陀B頭幾個月,男人仍會好有耐性,但日子久了,佢總會有種懶理老婆的態度,情願出去玩?

順產定開刀
陀住個B嘅老婆一定係最緊張嗰個,由未生到就生嘅時候都一定煩住老公點樣生同去邊生,頭都大埋,男人索性出去飲嘢Relax下,都唔想日日被你問同樣問題。

定力唔夠
老婆要休養,無辦法日日做跟得夫人,老公如放監,定力唔夠自然好容易畀人乘虛而入。

沒有留言:

張貼留言