2016年11月17日 星期四

係呀!我係揸本田,咁點吖?

無錯而家又係到咗11月澳門格蘭披治大賽車嘅時候,每年一到呢個時候風,所有揸跑車嘅朋友都會杯弓蛇影,尤其係一個品牌--本田!
其實我好想喺度同執法者講一聲,如果駕駛態度係唔好嘅話就揸乜嘢都係唔好,唔關乜嘢牌子事,某一個車廠只係生產一啲較容易操控駕駛,性能亦比較高嘅量產車出市場,滿足駕駛者嘅樂趣同埋操控感,但唔該唔好標籤左某一種牌子汽車嘅朋友,的而且確有一小撮人係非常過分,但都唔能夠一竹篙打一船人,唔通你真係認為我仲會揸住部電視機去飛公主道?我換左套鮑魚就一定係飛西貢?
咁當然,駕駛者本身嘅態度同埋禮貌都好緊要,但如果因為我係揸某一個牌子嘅汽車就會俾人標籤的話,我想喺度大大聲聲咁講一句:我係揸本田呀!咁又點?我唔需要你鍾意我,但請你唔好討厭我!我以我揸本田為榮,亦都多謝本田之父--本田宗一郎。

沒有留言:

張貼留言