2015年7月17日 星期五

【限量】Mugen Civic Type R (FN2)詳細資料大公開



經三代發展的 Honda Civic Type R,可以話係飛仔車代表。不過近年呢架飛仔車唔再遊走旺角及油麻地,身價升高之餘,產地由東瀛轉到英國,早已轉型為中產不羈族的潮物,周末在蘭桂坊都可見其蹤影,水貨行照入 FN2 Mugen限量版,車價超過五十萬元,大有信心出到貨。
Civic Type R FN2 Mugen版全球只限量200部,繼早前 NSX專門店 Nevaeh返咗一部後,再有水貨行返多一部,香港地方細細都可見到兩部,可想而知 Type R Fans真係好捧場!無可否認車的外形及質素,確屬歷代之冠,斬尾的揭背車尾確保靈巧,全白色車身是 Type R的標誌色系!不過話明係 Mugen限量版,身上重裝才是重點,全車 Mugen重裝包圍,以車頭全黑頭鏟最搶眼,挑釁味大增;另一焦點是車尾,超大的排氣喉夠跑味,加上纖維尾擾流,氣勢十足。
記者:趙慧敏  攝影:陳盛臣  Model: Hazel@GME Models


■享受 Type R駕駛樂趣,當然與棍波直接操控有關。

■車頭的鏟形頭唇是 Mugen限量版獨有。

■小型尾翼將車尾分成兩級玻璃。

■黑色側鏡是 Mugen之作。

■多功能按鍵軚盤,揸車都唔會分心。
滿足視覺 有機會與它遊走半天,雖然於飛仔唔係咁多的港島區活動,但同樣吸引非飛仔類的目光。由甫入車廂一刻,已充份體驗出跑味!鮮紅仿麖皮物料的桶形跑座,將整個人牢牢包着,充滿安全感,科幻味的儀錶板亦頗有超時代的感覺,視覺已極度滿足。

■換上十九吋合金輪圈,攻彎更爽。

大改 LSD系統

駕駛艙鋪排清晰,焦點只集中在金屬物料的波棍,不過由撻匙一刻開始,別期待隨之而來是咆哮的引擎聲,但絕對感覺到動力隨油門越踩越深而源源不盡的動力,加上車廠大刀闊斧改善 LSD防滑差速系統,令入彎時按路面情況,調校四輪轉速各有不同,達致限滑差速效果,令操控時更得心應手。


■6速棍波給予不一樣的駕駛享受。
Civic Type R Mugen規格

引擎:1,998cc直四 i-VTEC
馬力:201ps/7,800rpm
扭力:193Nm/5,600rpm
傳動:6速棍波前驅

沒有留言:

張貼留言