2016年12月16日 星期五

電話被偷失亡母遺照 20歲地盤雜工跪求歸還 大家幫下距喇!

sponsored 相片來源:Lee Tsz On Bruce facebook網民Lee Tsz On Bruce中午在facebook上載多張相片,指將軍澳金門地盤門外出現大字報,一名20歲地盤雜工在3幅白膠板上撰寫大字報,呼籲賊人歸還手機內其亡母僅存的照片等資料,上載者又引述現場消息指,該地盤工在午飯時間「真係跪咗喺度」,場面傷感。貼文至晚上已有1356個分享。sponsored 相片來源:Lee Tsz On Bruce facebook大字報內容感人,表示不會追究賊人,因明白對方窮困,直言:「我都好窮,係個雜工,今年20歲,未夠18歲就出嚟做地盤;資金有問題,可以付出努力汗水解決,我哋一樣冇錢,就先已努力去搵,大家可以,你都可以。」而指自己明白賊人缺錢的心情,他亦都問過人借錢:「你缺錢我都可以借畀你,大家都可以幫你,唔緊要嘎,但係電話的資料唔見咗,你就會害得我好慘。」sponsored 相片來源:Lee Tsz On Bruce facebook電話之所以重要,原來裡面有重要資料包括家人照片等,而最重要的是:「我阿媽過世了,唔好連幾張相唔留畀我留念。」他懇請賊人:「請不要害我永生沒法釋懷,不要讓這成為沒法醒的夢。問題總能解決,大家都可以幫你,大家都會原諒你,電話請畀返我,求你了。」

沒有留言:

張貼留言