2016年12月21日 星期三

點解咁辛苦都仲要Keep住部車?

點解H車要比人定型佢係MK? 因為一開始多mk渣 久而久之變成渣h車就係mk的主觀感覺 其實h車都可以好斯文,nsx更加係傳奇黎 TYPE R車隊曬馬 差人全部拖曬 警方新界南交通部警員,接獲線報指荃灣大帽山將有非法賽車,警方在附近進行部署,並出動隱形戰車,約凌晨零時在鱟地坊及海壩街路邊及錶位,泊有6輛白色本田TYPE R辣車,及一輛EURO R,懷疑經過改裝,但未見有司機,調查其間另一輛TYPE R駛至,警方其截停檢查,相信亦曾改裝。 警員調查時有多人圍觀,但無人自稱司機,警方拖車時有人撲出,與警員理論阻止拖車,但警方終於將8部車拖走檢驗。 從何時開始,H車被社會介定為小混混品牌,老至DC2、DC5、EK9、CL1,近到EP3、FN2、CL7、FD2,早早成為車壇MK界代表,不說火箭類紅R,連一般家庭向類別Stream、Odyssey亦已被標籤化,記得有年代理用一個類似「跑得又載得」為是次宣傳方針,集動力與七座於一身的Odyssey專為又愛開快車又一家幾口加埋隻狗的「從良車手爸爸」而設。代理是犧牲品牌形象來吸客,還是集中銷售對象去除異己,不得而知。但H車跟「飛車」形同對等的現象愈見鮮明。 我是H車Big Fan,特別是十年以外的舊款,除了極為聰明高效能的VTec科技,其機械性設計讓駕駛者有最直接的操控感, 沒有多餘電腦換算介入,講求真正的駕駛技術、距離感應、機件反應,促進人車之間的溝通、默契、共鳴達至人車合一。 以我為例,別人總會說:「嚇響香港揸棍仔好攰喎!塞車吊極力子慘過食兩舊屎囉!」 實不相瞞,我是個不怕踏離合器的人,吊極力子更是我的興趣。我認為這是一種滿親密的交流,上斜時愛撫,起Tec時呻吟、攻彎時抽插。 每次到達目的地拉開車門都不禁親吻一下門框,感激剛才的強烈交流,就像纏綿過後的相擁。 聽上去有點變態,但車聚聊天時發現不少朋友都有這種情懷,我不是最嚴重一個,病入膏盲大有人在。 而在H車聚聽到的,來來去去都是幾句: 「泊響街食個飯都提心吊膽……」 「唉又有Roadblock,今次冇喇…今次冇喇……」 「已經第三次彈返轉頭,根本就唔會過到驗車!!」 「28car嗰啲邊有真係直版丫,我依架死都唔會放架喇!」 「行50都要截停我,啲狗真係追住嚟捉……」 「睇下!件件都係原裝嚟架,專登響日本訂返嚟!」 「星期六?都係唔出嚟喇…費事陣間搭的士返歸……」 「唉日日都好似做賊咁,老婆開始頂唔順……」 「上個禮拜先有三部勾咗…我諗好快到我……」 「上大山?H車上咗去落唔到嚟架喎!」 這些那些都是每個H車迷訴說過經歷過反思過:「點解咁辛苦都仲要Keep住部車?」

沒有留言:

張貼留言