2016年12月12日 星期一

陳凱琳發姣四圍放電 鄭嘉穎「咪撚叫我條女做BB」

近日前港姐陳凱琳(Grace)被指搭上新歡造型師因而飛甩熱戀中的男友鄭嘉穎,嘉穎昨日在澳門出席活動時,卻隔空向女友造型師「開拖」, 講到明不批准對方再叫Grace做「Baby」,皆因「Baby」乃專有名詞,認真Man到爆! 而Grace對於男友言論亦相當冧,還大讚他為人有趣兼幽默。 【林希孺澳門直擊】藝人洪金寶、鄭嘉穎、「太監五虎」黎耀祥、曹永廉、黃浩然、陳國邦、蕭正楠(Edwin)等 昨日出席「香蔓蕾文化發展有限公司」在澳門新濠影滙舉行的頒獎典禮。 與前港姐陳凱琳(Grace)拍拖的鄭嘉穎,對於近日女友被指搭上新加坡造型師Martin,與嘉穎斬纜, 雖然雙方已第一時間否認,但嘉穎仍成為活動焦點。 Grace讚男友幽默 剛與無綫結束16年合約的他,對於有指Grace有新歡令二人分手,心情大靚的嘉穎坦言對該些新聞習以為常,大方地說: 「有咩好嬲,成日發生,唔係事實就得,但我唔准造型師再叫Grace做Baby,知佢本身鬼鬼哋,但都唔准,因為Baby係專有名詞。(仲有咩唔畀?同男仔單獨食飯?)食飯幾咁閒,係唔准人叫佢Baby,你問嚇林峯畀唔畀人叫佢女友做Baby。(人哋叫BB?)差唔多啦!(平時叫Grace做乜?)唔話你知。」 對於男友Man爆言論,Grace接受本報訪問時當然冧冧豬,大讚男友有趣兼幽默:「當初我哋聽到呢單新聞覺得好搞笑,所以佢咪用搞笑方式去答大家囉!」 洪金寶唔怕辛苦撐天明 而「太監五虎」成員Edwin一出現即搶住拎訪問咪,笑指要準備留給老闆阿廉講話, 問到有否興趣「五虎」合資做生意?阿廉搞笑說:「海味有人搞咗,搞食嘅就啱啱執咗笠,等個市好啲先啦! 其實都好想同兄弟多啲出嚟活動。(班兄弟嚟唱歌表演係友情價?)我尾數未畀佢哋,所以要睇表現囉!」 而盛傳不再續約無綫的國邦則說: 「其實時間上同無綫係未完結,但工作就完成曬。」更指將在浸會大學執教鞭。 由於洪天明是公司股東之一,他的爸爸洪金寶專程到場撐兒子,並擔任壓軸嘉賓,更自掏腰包幫襯以作支持, 雖然今早便啟程到泰國拍戲,但為撐兒子也不覺辛苦:「次次都打到飛起,希望每部戲都做得開心,票房唔係最重要。」 更透露聖誕及新年會攜愛孫出外旅行,問到可有催天明再生B? 洪金寶笑說:「睇佢想唔想,我希望佢生多個女,想屋企有三十幾人,我好傳統o架,鍾意大家庭。」 文:影視組

沒有留言:

張貼留言