2016年12月20日 星期二

紅左一年都無偽毒坤「玩L猿 已經無Job 溝女使唔少錢」

紅左一年都無,偽毒坤人氣急跌,已經無Job做


平常人返工,工作壓力大;其實做歌手壓力一樣唔比平常人少,射光燈背後背負幾多壓力有咩人知?坤哥吳業坤上年一鳴驚人喺頒獎禮中橫掃多個大獎,一吐烏氣,成為網民及觀眾寵兒。事隔一年,臨近年尾,坤哥喺接受網上訪問時,激動流淚,情緒幾近失控,對今年頒獎禮嘅成績非常擔心,言談間似乎都知自己今年得罪唔少人。水能載舟亦能覆舟,網上世界嘅力量可以好快捧紅一個人,同時亦可以秒速摧殘一個人。坤哥喺2016年的確好努力,演唱會、出碟、宣傳等等,不過聲勢一定無上年咁勁,點解會咁呢?以下幾個答案有無一個啱你心意?

溝女緋聞
坤哥今年最多人講就係「偽毒溝女」,雜誌仲要數勻咁多個「緋聞女友」。雖知坤哥上年紅起前嘅形象係天真憨男,先至唱得起佢啲失戀歌;所以當大家發現佢原來咁有女人緣之時,就開始離棄佢。

冒起過快
上年橫掃一眾電台電視台頒獎禮之後,坤哥突然迅速冒起,隨即引來廣告商注意,以致一時間周街都見到坤哥;人紅自然有人妒忌,加上大家嘅視覺疲勞效應,反而無以前咁Buy佢。

大台原罪
坤哥未紅前一直被大台投閒置散,及後靠網民之力捧紅佢之後,大台就忽然器重佢,又幫佢開演唱會,又不斷搵場合畀佢登台唱歌,真係用到盡;不過大家都知好多人盲目反大台,大台愈捧嘅人,Hater就愈多。

競爭對手強
上年坤哥彈起,今年大家又有無留意陳柏宇好似走近去年坤哥嘅路,喺各大電台、雜誌、網上都瘋狂催谷,氣勢強勁,而且同樣係似「一向低調」為形象,睇嚟都係行「默默付出終於有回報」呢條路。

沒有留言:

張貼留言