2016年12月21日 星期三

男朋友搞大EX個肚,個女仔仲要得18歲...

最近我同一個男仔拍拖,個男仔係公司既同事,都識左同相處左有一段時間,FB都顯示我同佢拍緊拖,但問題就係, 有次有個女仔嚟公司搵我,話係我個男朋友既EX,仲話我男朋友係個賤男,話我男朋友搞大佢個肚但唔認係佢,仲好不負責甘叫佢落左佢,叫我唔好同呢種人一齊....之後我問番我男朋友,我男朋友話個女仔係男人公廁,成日同D男人搞埋一齊,都唔知落過幾多次仔,一定唔會係佢喎..... 跟住我嘗試係我男朋友FB搵下個女仔,原來個女仔得18歲,睇個女仔FB同D相又唔似我男朋友所講既亂搞男女關係,個女仔上次搵我又唔似講假,果刻我諗緊誰真誰假,果刻覺得個女仔好慘,諗緊同緊自己一齊既男朋友係咪佢口中既賤男,個女仔FB既朋友留言叫佢報警又話咩諗清楚....... 好煩呀!!!!!究竟邊個講緊大話,個女仔仲要同我男朋友散左無耐,但我真係好愛個男仔,佢都好錫我,我幾次情緒崩潰,我男朋友都係我身邊,佢見到我喊佢又喊埋一份,病既時候又好細心照顧我,但我好驚佢係個女仔口中既賤男,好怕有日好似個女仔既遭遇,同埋諗緊我男朋友個EX搞成甘,點解佢仲可以好似若無其事,仲可以有另一個女朋友(我)???定係抑或我趁未愛得個男仔甘深既時候選擇離開??????但...其實我其實係咪應該要信任我男朋友??? 更新: 我諗有D朋友未甘睇清楚我打既內容@@我男朋友係同EX分左手無耐先同我一齊,並唔係呢邊同我一齊,果邊同EX搞;另外,佢地係有上床 跟住我男友話因為個女仔甘濫先同佢分手,佢話無講過叫個EX落仔既說話.....話個女仔係男人公廁都係事實,因為個女仔之前都試過墮胎.... 我係咪應該選擇相信我男朋友?????但如果我男友真心愛過個EX,宜家個EX搞成甘,點解可以若無其事(再加上個女仔甘細個)???!!!同埋點解佢可以甘快放低而又好快搵另一個??? 我有諗過選擇放手,但我不停諗起之前幾次我最失落無助既時候,都一直陪伴住我,攬住我一齊喊既片段....一齊開心既時刻....但,............ 更新 2: 有無人可以教我點做????我應該信邊個????邊個講緊大話??有人話俾多次機會個男仔同自己,加以觀察(但甘做,未免太痛苦,2個人一齊但卻無時無刻抱著懷疑,唔信任)...再加上,如果佢真的對我講大話,一直呃緊我,到時未免後悔得太遲???到時豈不是...........????!!!

沒有留言:

張貼留言