2016年12月22日 星期四

【聖誕P我屌你老母】玩交換聖誕禮物,我抽到張七仔印花卷

聖誕節最L慘,莫過於參加一大班fd啦丶同事啦丶同學啦搞嘅「on99交換禮物」活動。 點解年年X'Mas都要搞呢類on99活動?! 聽聞係因為想大家關係好啲最好帶夕D人黎,有一種喜氣洋洋嘅節日氣氛… 痴L線!根本呢個活動,係用嚟破壞大家之間嘅感情,更加將人性黑暗面表露無遺。 首先,公司為咗普天同慶,禮物價格會設定到好低,務心各位同事都交個心出嚟,為親愛嘅同事們準備一份聖誕禮物。 但說穿了,交換禮物就係用一件你屋企無用,但唔捨得丟嘅垃圾,想以小搏大,抽一份有用嘅禮物返屋企。點知,你只係會抽返同事們屋企無用,都唔捨得丟嘅垃圾返嚟… 而我今年,換到一份禮物,令我對人類嘅信任跌到零!! 是咁的,我哋公司每年聖誕都會搞一次大抽獎,每個同事都必須準備一份禮物,活動嘅E-MAIL仲註明唔可以畀現金,因為同事之間,最緊要係有心意啊! 不過,好多同事因為懶得諗,都選擇送百佳現金卷、STARBUCK現金卷、書局現金卷…總言之就係將現金變成一張現金卷,當係獎品咁送出去。 而其他禮物,不外乎都係水杯、文具、水杯、同埋水杯… 好啦,當大家高高興興咁食完飯之後,就舉行抽獎環節,MC問各位同事:「又到一年一度嘅抽獎環節,大家係咪好緊張呢?」 而所有同事嘅反應,就好似喺茶樓搭枱咁,各自各傾計,完全無理到個MC。 公司嘅抽獎方式既方便又快捷,就係每個人輪流出去抽一張號碼,再拎對應號碼嘅禮物,然後返埋位。大家連少少興奮嘅心情都無,排住隊出去拎完禮物,又繼續傾計。 好啦~我拎完號碼牌,抽到一份用利是封裝住嘅禮物。心諗都算好啦,有現金卷,好過抽隻水杯返屋企嘅。點知我一打開,入面裝住嘅唔係現金卷,而係一張貼咗印花嘅七仔印花卷! 哈哈哈,係啊,我抽到張貼咗七個印花嘅七仔換領卷啊! 即係話,就算我想去七仔換個杯返屋企,都仲要自己補多廿八蚊… 本來我對七仔嘅陶瓷杯無乜興趣,但若果想換就要補錢,咁究竟抽到呢份禮物,我係賺咗定蝕咗呢? 我真係睇唔透,更加唔識形容呢一刻嘅心情…

沒有留言:

張貼留言