2016年12月15日 星期四

(突發)扮有錢!扮大代!網絡公審的士司機惡行!林師傑(木偶哥):死的士狗!唔識揸就唔好出黎獻世!

日前,榮升人母嘅李蘊,搭的士時鬧爆司機濫收行李費。點知過兩日,輪到木偶哥林師傑「歷史重現」,話自己又遇上唔起錶兼超速駕駛嘅的士司機。 林師傑同女友歐陽巧瑩。 林師傑仲嬲到影埋司機嘅的士證出嚟,佢喺微博留言:「你自己唔記得起錶,Call上台問車費幾多,的士台覆你120蚊,你話要收130蚊,跟住開大冷氣,踩油超速駕駛,落車仲叫我做人要有良心,畀說話我聽⋯我唔投訴你就真係良心過意唔去。」 隔咗一陣,女友歐陽巧瑩亦喺Instagram出聲力撐男友,打咗成篇「論文」再加同司機對話嘅Q&A解釋事發經過,大致係的士司機掛住講嘢,唔記得起錶,最後問番歐陽巧瑩俾開幾多,咁爭拗就嚟啦,一個話Apps計係俾$104.5,一個話問個台要收$130(但歐陽巧瑩話明明聽到個台收$120),歐陽就堅持話只俾$120,咁谷住度氣嘅司機大佬,就開行冷氣兼踩油…… 司機臨尾收錢嗰陣,就講句「小姐,做人要有良心囉」,嬲到歐陽巧瑩話:「我頂你個肺,我嬲到黐線,我冇賴皮仲肯俾錢,你都要偷笑。我大可以報警話你唔按錶收費,話你超速危險駕駛,我冇咁做到,因為大家都係搵啖飯食姐無謂咁樣作對!我落車,你攞尾彩!?我唔投訴你我唔姓歐陽!」 事後歐陽巧瑩就好有效率咁,上網查詢投訴熱線,仲問網民遇到冇起錶司機,應該點處理? 至於男友林師傑,就同步將呢位司機嘅的士證,冇遮冇掩咁,貼咗上網,方便大家公審呢位司機!而佢事後回覆傳媒話對事件冇回應。

沒有留言:

張貼留言