2016年12月23日 星期五

【駕駛態度】梁烈唯DoublePark食牛肉乾黑面

之前因為自以為係馬路上大曬嘅「負皮王」梁烈唯俾網民鬧爆駕駛態度有問題, 今日又因為係深水埗抄牌熱點一個人泊兩架車仲要double park出事,最終被人抄牌過程曝光。 最近宣布太太懷孕的「負皮王」的梁烈唯,現在專心賺奶粉錢,網民在深水埗直擊梁烈唯被人抄牌過程。 唯唯一個人泊兩架車,她說:「我認得架Mini Cooper係梁烈唯,佢將先將架福士泊入去,轉頭又將自己架Mini Cooper double parking喺隔籬。」 唯唯下車後會合友人,但不足五分鐘已有警察抄牌,她說:「警察等咗數分鐘都唔見人,所以都落咗筆抄,佢趕到嚟叫阿Sir手下留情,但已經太遲。」 梁烈唯雖跑回座駕,但仍難逃被警察抄牌。 公路上阻路要人讓,梁烈唯唔認錯「係佢阻住條路啫!」 大台藝人梁烈唯因為被指駕駛態度惡劣,被網民K於facebook以粗言「問候」網上公審,內容大概是講述關於當時二人駕車時情況。 網民K除標明梁烈唯的座駕型號及車牌,更留言指梁烈唯下車拍窗要他讓路,態度「好串咀」。 就相關事件,我們當然打俾事主梁烈唯問,他表示十分無奈: 「總之我係依足交通規則,冇犯任何交通條例。對於呢啲網上留言,我唔會回應。」 梁烈唯表明自己下車跟對方對話時好有禮貌,只想解決事件, 他無奈地說:「其實阻住條路唔係我,係佢阻住條路啫!」 梁烈唯的圖片搜尋結果 梁烈唯是資深演員梁家仁姪兒,初投身電影圈,1999年出道,參演作品有《監獄風雲之少年犯》、《頭號人物》、《擁抱每一刻花火》。 2004年加入無線電視,成為經理人合約藝員,多飾演綠葉角色,及後機會漸多。 至2012年,梁烈唯憑多部劇集的演出及主持節目,奪得《萬千星輝頒獎典禮》的「飛躍進步男藝員」獎, 但因其曝光過度及爭議言論,在網上風評一般。 GreatDaily 梁烈唯的微博自我簡介非常突出,內容為:「我係來自中國嘅地球人,我的職業是一個演員, 本人很喜歡生活在中國,最喜歡的語言是國語,我為自己身為一個中國人而感到很驕傲!」

沒有留言:

張貼留言