2016年12月27日 星期二

Ben再講舊愛岑杏賢仍然是緊張得不停抺汗。

袁偉豪(Ben)、李佳芯及黃芷晴等平安夜出席活動,穿著綠色絲絨西裝的袁偉豪,談到舊愛岑杏賢題問時頻頻抹汗又除煲呔,未知是否緊張還是現場太熱。提到今年度過Lonely Christmas,Ben笑言估到記者會問到,但聖誕節會跟家人度過,然後返到深圳拍網劇《使徒行者2》,又直言有傳訊息祝岑杏賢聖誕快樂。
對於舊愛岑杏賢指曾給他多次機會,Ben說:「我無野講,再回應好煩,沒完沒了無意思,大家明白做返好朋友。(放棄再追求?)never say never,依家無咁去向。(不談感情?)諗下都無壞,喺空間幻想無乜所謂,感情野要合眼緣。(可有被家人話損失女友?)呢啲無得話,老人家有佢嘅諗法。」問到是否有心目中女生出現而有幻想,他表示沒有,現忙於想拍網劇及揀傢俬,因已搬離舊愛巢,不過跟岑杏賢仍住同一屋苑。問到是否為方便照顧對方?他說:「只是近返工,但有咩事可以照應,我爭啲連牀褥都無得瞓,訂都訂唔切,好急需處理私人野又要工作。」

沒有留言:

張貼留言