2016年12月10日 星期六

【冇人可以超越喺我前面!】BMW M135i vs Honda Civic Type R

寶馬(BMW)M135i同本田(Honda)Civic Type R起步鬥快,邊個會贏? 撐本田嘅,自然對Civic Type R有無限信心,話晒都有副310匹(306英匹,bhp)Turbo偈,贏係理所當然;撐寶馬嗰邊,可能會話:「唉!我有325匹(321英匹,bhp),贏你嗰陣,你唔好話我多你15匹呀,你而家後悔投降都仲嚟得切㗎!就算我得310匹,甚至300匹都贏你啦,Dee Dee!」 輕輕望吓兩部車個specs,Type R都輕唔少,只有1378kg,M135i有成1430kg,輕係有甜頭嘅,不過,鬥靜止加速又唔能夠淨係睇你有幾輕磅,始終大家係兩驅車,起跑嗰吓有幾grip,會spin幾多都好關鍵,仲有鬆極力子鬆得好唔好呢,一、二、三波同尾牙嘅傳動比率都好有關鍵……使唔使計埋司機肥定瘦呀! 英國汽車雜誌《EVO》拎咗Civic Type R同M135i三門掀背版對揪,結果梗係留返你自己睇。

沒有留言:

張貼留言