2016年12月11日 星期日

否認同伍允龍拍拖 劉佩玥「城寨都做完甘耐啦,你真信我地拍拖?傻仔」

藝人劉佩玥(Moon)昨日出席「第85屆香港結婚節暨聖誕婚紗展」 活動,首次穿上婚紗擔任模特兒行騷的她谷胸上陣,大晒事業線,並稱結婚是每位女仔的情意結,又希望日後結婚可跟大家分享喜悅。 劉佩玥與伍允龍於劇集《城寨英雄》演活一對苦命鴛鴦,有情人最終不能成眷屬。 兩人為拍攝此劇日對夜對,對足3個月,緋聞亦隨之傳得熱烘烘,每次結伴出來宣傳他們更毫不避忌,於人前打情罵俏 問到何時才有喜訊分享?她說:「有排啦,我如果搵到男朋友會首先同大家講,我唔係會閃婚嘅人,我鍾意慢慢了解、細水長流,真係啱先結。 (目標係幾歲結?)以前係25歲,但我依家27啦,希望35歲前啦。」 至於會否秘婚,她表示會將婚事低調處理: 「如果秘密到連屋企人都唔知就唔得,屋企人會知,開心嘢唔介意分享。」 Moon續自爆剛才行騷時幻想着彭于晏來讓自己笑容更甜美,問到為何不幻想伍允龍? 她說:「彭于晏好好,又有型,佢係少女男神,我算係青春少艾,未去到中女,可以幻想吓。(一刻都冇諗過伍允龍?)一刻都冇,朋友嚟o架嘛。」 她又稱對大家十分支持他們感到開心,大讚伍允龍是好男仔,但感情事還是隨緣。 劉佩玥(Moon)與伍允龍(Philip)人前人後卻表現得猶如情侶,Moon私下會喚Philip「Uncle Philip」,Philip就叫Moon做「阿悶」, 他們亦不介意直認經常單獨相約食飯,確實親暱得難免令旁人誤會。

沒有留言:

張貼留言