2016年12月10日 星期六

入贅豪門夢碎,方力申想翻啅恨嫁Stephy「相信會原諒我,佢都已經係中女 」

人不要臉,早前入贅豪門夢碎的小方,表示希望同Stephy有下文,因為聖誕節唔想做毒L... 奪蓮失敗左的方力申,最近已經從新出發,因為聖誕又快到啦,方力申當然唔想毒自過聖誕做毒L甘失敗啦 於是放風同人講想翻啅Stephy!仲指Stephy都到左甘嘅年紀,已經好恨嫁,如果佢翻啅Stephy一定求之不得 早排有傳方力申係尼泊爾做慈善探訪時力追有稱為「全城最索千金」何超蓮。方力申加入「奪蓮戰團」,結果梗係「戰死沙場」衰得好難睇啦。 雷頌德(Mark)與K11合作推出時尚品牌Martian,好友蘇永康因照顧懷孕太太未能到場。 Mark今年為太太的烹飪書充當攝影師,太太修改幾次才及格,笑說世上只有太太才有資格改他的作品。 方力申表示爸爸的畫廊找來Mark設計,是其家人最先發掘Mark的設計才華。笑問要不要Mark為他設計女友? 小方自讚說︰「睇Stephy(前女友)就知好 。」問早前在活動上合照後有否下文?他說︰「唔係話冇,唔講啦……(翻撻成功?)唔講。」 問聖誕會否約緋聞女友何超蓮?他說自己一個人過,自認感情狀況是零。問或者Stephy約他?小方說︰「唔會約我啦。」 Stephy與超蓮誰重要?他即說父母最重要,其次是事業,第三是感情,笑稱會重色輕友。 文︰張穎芝 圖︰鄧國良 ■方力申現身支持雷頌德個人品牌活動。

沒有留言:

張貼留言