2016年12月20日 星期二

麥記搞創意,推出「驚喜謎之包」選擇困難症福音

有無試過,日日諗食咩,諗到頭都爆,選擇困難症發作?
Yo唔使怕,選擇困難症福音,麥記搞創意,推出「驚喜謎之包」
咩係「驚喜謎之包」?為左方便一D唔知食咩好嘅朋友仔,只要去麥記叫一個「驚喜謎之包」,就搞掂
隨時獲得一個平時叫都叫唔到嘅「特別包」!例如,魚柳豬柳包啦,沙律牛肉包啦, 一定有驚喜!




有無諗過,陪伴窮X打工仔成長嘅豬柳蛋漢堡,如果有一日無豬柳咁會點?

近日有網友貼出一份早餐,正正就係無豬柳嘅「豬柳蛋」典範,仲反諷話呢位老麥員工值得加人工,最好頒埋個最佳服務獎畀佢。

關於老麥員工扮工製包事件,原來仲有下文﹗就係無豬柳亦無蛋,要乜無乜,反而多咗嚿魚柳,變成good taste魚柳包﹗


有打工仔感慨話呢個包皮配搭極其dry,有人就贈一句,根本老麥「幫你upgrade咗」,話唔定呢個包皮嘅新包,會因為呢次試食而大賣添。

不過睇番打工仔分享,唔係次次老麥員工大頭蝦都畀到驚喜你,有人試過晨早流流個包得夾蛋,又有人試過魚柳Bell夾酸瓜,食「Fusion老麥」大部份都失望而回,返到公司,梗係謝晒皮啦。

沒有留言:

張貼留言